Навчальний
проєкт №2
з математики 4
клас НУШ
«Математичні
рекорди в царстві рослин»
Емоційне
налаштування
Всіх до класу він скликає
Голосистий наш дзвінок,
І ми радо поспішаєм
На цікавий наш… урок
Організація класу.
Гра «Створюємо настрій».
Відчуймо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо:
Я прийшов на урок навіщо?
Уважно слухати!
Старанно працювати!
Учитися!
Повідомлення теми
та мотивація навчально-пізнавальної
діяльності учнів.
Природа вміє дивувати своїми рекордами
1.Згадай, що тобі відомо про найвищу в Україні гору (найглибшу западину,
найдовшу річку, найбільше озеро…).
2.А чи можуть здивувати якимись рекордами рослини?
Задум проєкту
«Математика в побуті».
1.
Спробуйте скласти книгу рекордів зі світу рослин.
2.
Зберіть цікаву числову інформацію, пов’язану з такими рекордами.
План виконання проєкту.
1.
Об'єднання в мінігрупи.
Знайдіть і використайте спосіб об'єднатися в мінігрупи.
2.
Міні-референдум.
Як проводити дослідження?
1.
Дізнайтеся, як люди фіксують рекорди.
2.
Згадайте, які групи рослин ви знаєте.
3. Які величини доцільно використовувати, щоб описати
математичні рекорди у світі рослин?
4.Поміркуйте, яку інформацію і де ви можете знайти.
Як розв’язати проблему?
1. Обговоріть можливі способи збирання інформації. Розподіліть між собою
напрями пошуку. Домовтеся, як краще подати інформацію.
2. Було б цікаво, якби на основі зібраної інформації ви склали задачі для
дітей з інших класів.
3. Після проведеного дослідження узагальніть зібрану інформацію.
3.Загальне коло.
Як
презенту-вати проєкт?
1.
Обговоріть, як можна цікаво презентувати результати
вашого пошуку дітям з інших класів.
2.
Поміркуйте разом, який новий досвід ви здобули під
час роботи над проєктом; які зробили відкриття.
4.Пошук
відповідей.
1. 1 Знайдіть у
доступних джерелах інформацію про
незрозумілі для вас поняття.
2.
Розкажіть у групі про результати своїх пошуків.
Творча
майстерня
1. Вирішіть у класі, як можна цікаво презентувати результати дослідження,
наприклад, дорослим.
2. Поміркуйте, як ваш досвід може допомогти іншим.
Презентація
проєктів
1. 1Презентуйте роботу своєї мінігрупи.
2. Дайте відповіді на зауваження учасників і учасниць інших груп.
3. Зробіть у класі спільний висновок щодо ідей, які були переконливими.
4. Оцініть свою роботу над проєктом.
Підсумки
щодо виконання навчального проєкту.
Які ідеї виникли для інших навчальних проєктів?
Рефлексія
«Загадкові листи»
· Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…
· На уроці я запам’ятав/запам’ятала
· Найкраще мені
вдалося…
· Найбільше мені
сподобалося..
· Урок завершую з
настроєм…
· Труднощі виникали…
Немає коментарів:
Дописати коментар