середа, 27 квітня 2022 р.

 

Навчальний проєкт №2

 з математики 4 клас НУШ

«Математичні рекорди в царстві рослин»

 

Емоційне налаштування

Всіх до класу він скликає

Голосистий наш дзвінок,

І ми радо поспішаєм

На цікавий наш… урок

 

Організація класу. Гра «Створюємо настрій».

Відчуймо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо:

Я прийшов на урок навіщо?

Уважно слухати!

Старанно працювати!

Учитися!

 

Повідомлення теми та мотивація навчально-пізнавальної

діяльності учнів.

Природа вміє дивувати своїми рекордами

1.Згадай, що тобі відомо про найвищу в Україні гору (найглибшу западину, найдовшу річку, найбільше озеро…).

2.А чи можуть здивувати якимись рекордами рослини?

 

Задум проєкту «Математика в побуті».

1.     Спробуйте скласти книгу рекордів зі світу рослин.

2.     Зберіть цікаву числову інформацію, пов’язану з  такими рекордами.

 

План виконання проєкту.

 

1.     Об'єднання в мінігрупи.

Знайдіть і використайте спосіб об'єднатися в мінігрупи.

 

2.     Міні-референдум.

Як проводити дослідження?

1.     Дізнайтеся, як люди фіксують рекорди.

2.     Згадайте, які групи рослин ви знаєте.

3. Які величини доцільно використовувати, щоб описати математичні рекорди у світі рослин?

4.Поміркуйте, яку інформацію і де ви можете знайти.

 

Як розв’язати проблему?

1.     Обговоріть можливі способи збирання інформації. Розподіліть між собою напрями пошуку. Домовтеся, як краще подати інформацію.

2.     Було б цікаво, якби на основі зібраної інформації ви склали задачі для дітей з інших класів.

3.     Після проведеного дослідження узагальніть зібрану інформацію.

 

 

 

 

3.Загальне коло.

 

Як презенту-вати проєкт?

1.     Обговоріть, як можна цікаво презентувати результати вашого пошуку дітям з інших класів.

 

2.     Поміркуйте разом, який новий досвід ви здобули під час роботи над проєктом; які зробили відкриття.

 

4.Пошук відповідей.

1.     1 Знайдіть у доступних джерелах інформацію  про незрозумілі для вас поняття. 

2.     Розкажіть у групі про результати своїх пошуків.

 

Творча майстерня

1.     Вирішіть у класі, як можна цікаво презентувати результати дослідження, наприклад, дорослим.

2.     Поміркуйте, як ваш досвід може допомогти іншим.

 

Презентація проєктів

1.     1Презентуйте роботу своєї мінігрупи.

2.     Дайте відповіді на зауваження учасників і учасниць інших груп.

3.     Зробіть у класі спільний висновок щодо ідей, які були переконливими.

4.     Оцініть свою роботу над проєктом.

 

Підсумки щодо виконання навчального проєкту.

Які ідеї виникли для інших навчальних проєктів?

 

Рефлексія «Загадкові листи»

·       Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…

·       На уроці я запам’ятав/запам’ятала

·       Найкраще мені вдалося…

·       Найбільше мені сподобалося..

·       Урок завершую з настроєм…

·       Труднощі виникали…

Немає коментарів:

Дописати коментар

                Вікторина до Дня матері                                                                                                     ...