вівторок, 5 квітня 2022 р.

 

Навчальний проєкт з математики
4 клас НУШ  
«Математика в побуті»

Емоційне налаштування.

Всіх до класу він скликає

Голосистий наш дзвінок,

І ми радо поспішаєм

На цікавий наш урок.

 

Організація класу. Гра «Створюємо настрій».

Відчуймо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо:

Я прийшов на урок навіщо?

(Уважно слухати!

 Старанно працювати

 Учитися.)

 

Повідомлення теми та мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

·        Люди завжди замислюються про зайві витрати прісної води. Проте майже вся вода на Землі солона! Спробуйте дізнатися про це більше. Поміркуй, чим загрожує людству нестача води.

·        Досліди шляхом математичних розрахунків, які витрати води в твоєму побуті.

·        Знайди вихід: як можна їх зменшити без шкоди для себе.

 

Задум проєкту «Математика в побуті»

Дослідити шляхом математичних розрахунків, які витрати води в твоєму побуті і як можна їх зменшити без шкоди для себе.

 

План виконання проєкту. Об’єднання в мінігрупи.

Знайдіть і використайте спосіб об’єднатися в мінігрупи.

 

План виконання проєкту. Міні-референдум.

1. Здійсни впродовж дня підрахунок, скільки води ти витрачаєш.

2. Коли користуватимешся водою, відзначай, скільки часу вона ллється.

3. Здогадайся, як визначити кількість води, яка витрачається за цей час.

4. Як визначити, скільки води ти витрачаєш за день? Занотуй свої результати.

 

План виконання проєкту. Загальне коло.

1. Обговоріть у класі можливі способи зменшення витрат води.

2. Після експериментів порівняйте, як змінилися витрати води. Зробіть висновки.

 

План виконання проєкту. Пошук відповідей.

Знайдіть у доступних джерелах інформацію  про незрозумілі для вас поняття.  Розкажіть у групі про результати своїх пошуків.

 

Творча майстерня.

  1. Вирішіть у класі, як можна цікаво презентувати результати дослідження, наприклад, дорослим. Для переконливості використайте математичні розрахунки.
  2.  Поміркуйте, як ваш досвід може допомогти цілій планеті.

 

 2.  Поміркуйте, як найкраще подати схвалені  поради щодо створення презентації. 

2.1 Оформите презентацію.

2.2 Налаштуйтесь на можливі зауваження.

2.3 Поміркуйте, як ви зможете переконати опонентів.

 

Презентація проєктів.

1.1   Презентуйте роботу своєї мінігрупи.

1.2   Дайте відповіді на зауваження учасників і учасниць інших груп.

1.3   Зробіть у класі спільний висновок щодо ідей, які були переконливими.

1.4   Оцініть свою роботу над проєктом.

 

Підсумки щодо виконання навчального проєкту.

Які ідеї виникли для інших навчальних проєктів?

 

Рефлексія «Загадкові листи»

Обери лист, який ти хочеш відкрити

·        Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…

·        На уроці я запам’ятав/ запам’ятала…

·        Найкраще мені вдалося…

·        Найбільше  мені сподобалося…

·        Урок завершую з настроєм…

·        Труднощі виникали…

Немає коментарів:

Дописати коментар

                Вікторина до Дня матері                                                                                                     ...